UPUTSTVO ZA NARUČIVANJE
Da bi Vam bila omogućena kupovina na našem sajtu ne morate biti registrovani korisnik.
Prilikom pregleda proizvoda primetićete da pored svakog posebno postoji dugme “DODAJ U KORPU“. Kada kliknete to dugme, automatski će taj proizvod biti stavljen u korpu. Moguće je više puta dodati isti proizvod u korpu. Za pojedine proizvode, kod kojih postoje varijacije (boje granita,…) potrebno je pre “DODAJ U KORPU” da kliknete na dugme “IZABERITE OPCIJU” kako biste na padajućoj listi odabrali odgovarajuću varijaciju. Ukoliko želite da nastavite kupovinu, pomoću dugmeta “NASTAVITE KUPOVINU” vraćate se na početnu stranu prodavnice.
U svakom trenutku, na bilo kojoj strani sajta, imate priliku da vidite broj artikala u korpi. Jednostavnim klikom na ikonicu KORPA u gornjem desnom uglu sajta otvarate stranicu KORPA na kojoj su prikazani svi proizvodi spremni za kupovinu. U samoj korpi, veoma lako možete obrisati proizvode iz korpe ili povećati broj željenih proizvoda.
Kada ste spremni da izvršite kupovinu i nalazite se na stranici KORPA kliknite na dugme “NASTAVITE SA PLAĆANJEM”. KuhinjaShop na osnovu novčanog iznosa u korpi daje dodatne popuste i ako zadovoljavate jedan od dva uslova kliknite na dugme “KLIKNITE OVDE DA BISTE UNELI VAŠ KOD” gde ćete uneti kod kupona. Uslove za dodatni popust kao i kod kupona možete videti u iskačućem prozoru prilikom svakog ulaska u KORPA. U “DETALJI ZA NAPLATU” unesite Vaše podatke kao i potrebne podatke ako je isporuka na drugoj adresi. Zatim kliknite dugme “NARUČI”.
Sa unosom Vaših podataka i e-mail adrese u “DETALJI ZA NAPLATU” I klikom na “NARUČI” AUTOMATSKI ĆETE BITI REGISTROVAN KORISNIK. Nakon toga otvoriće Vam se strana sa obaveštenjem da je narudžbina uspešno poslata i na mejl koji ste ostavili u obrascu stićiće obaveštenje o porudžbini i artiklima koje ste poručili sa cenama i ukupnim iznosom otkupnine. Kada je narudžbina spakovana i otpremljena stićiće Vam obaveštenje mejlom da je porudžbina poslata i kodovi paketa pomoću kojih možete pratiti u svakom trenutku gde se paket nalazi pomoću aplikacije za PRAĆENJE POŠILJAKA. Ako bude nekih nedoumica i dodatnih obaveštenja pozvaćemo Vas na kontakt telefon koji ste ostavili u obrascu prilikom naručivanja. Veoma je Važno da ostavite tačne podatke za kontakt naručito broj telefona i mejl adresu.
Takođe možete sve artkle naručiti i preko telefona. Zamolili bi Vas da prilikom naručivanja artikala telefonom pored naziva pročitate i šifru artikla koji želite da naručite, a nju možete naći kada odaberete proizvod koji želite kupiti kao i njegovu varijaciju (boja granita,…) ukoliko je ima. Šifra je poželjna radi lakšeg raspoznavanja artikla koji želite da naručite i da ne dolazi do zabune oko naručivanja. Trgovcu koji primi Vašu porudžbinu telefonom potrebno je da ostavite lične podatke radi slanja kurirskom službom. Trgovac će Vas nakon primljene porudžbine obavestiti o ceni proizvoda, ceni dostave i ukupnoj ceni otkupnine proizvoda koju ćete platiti kuriru prilikom dostave pošiljke.
Po pakovanju i isporuci paketa kurirskoj službi DExpress Vaše NARUDŽBINE, poslaćemo Vam mejl u kome ćemo Vas obavestiti o ID broju paketa i link preko koga možete pratiti dokle je stigla Vaša pošiljka.
APLIKACIJA ZA PRAĆENJE POŠILJAKA
Na osnovu zakona o zaštiti potrošača Službeni glasnik RS, br. 73/2010 član 31, obaveštavamo Vas da imate pravo na jednostrani raskid ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija, u roku od 14 dana od dana kada je roba dospela u državinu potrošača. Da bi ste vratili novac potrebno je da popunite obrazac za raskid ugovora zaključenog van poslovnih prostorija ili na daljinu i da ga pošaljete pismom sa povratnicom na adresu firme koja Vam je prodala robu. Obrazac za raskid ugovora nalazi se na sledećem linku