POLITIKA ISPORUKE

Trenutak prihvatanja porudžbine
Nakon poručivanja, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a koji ste naveli tokom procesa poručivanja (veoma je bitno da ostavite tačnu e-mail adresu kao i kontakt telefon). Porudžbina je prihvaćena od strane preduzeća KUHINJASHOP tek nakon što Vam mejlom pošaljemo potvrdu o prihvatanju iste. Ako po obavljanju prosesa poručivanja i slanja narudžbine ne stigne Vam na mejl potvrdu o prijemu porudžbine (u roku od nekoliko minuta) verovatno niste ostavili tačnu e-mail adresu. U tom slučaju pišite nam na prodaja@kuhinjashop.rs ili pozovite na telefonski broj 064 11 99 755 i proverite status Vaše porudžbine. Ako imate otvoren nalog ulogujte se i na stranici Moj nalog pregledajte i proverite status narudžbine. Registracijom na stranici Moj nalog ubrzavate proces naručivanja i smanjujete mogućnost ostavljanja pogrešnih podataka.

Rok isporuke
Period isporuke porudžbine za artikle koji su na lageru je 2-3 radna dana, a za one kojih nema na lageru informaciju o isporuci dobićete kada Vas pozove operater iz našeg Call centra. Porudžbine primljene četvrtkom posle 14h biće poslate u petak ali će tek biti isporučena na Vašu adresu u ponedeljak jer od 01.06.2019 kurirske službe ne vrše isporuku pošiljki subotom a porudžbine primljene petkom posle 14h i vikendom biće poslate u ponedeljak i biće dostavljene u utorak na Vašu adresu u vremenu od 08-17h. Porudžbine poslate u vreme praznika biće poslate prvog radnog dana posle praznika.

Kašnjenje isporuke
U slučaju kašnjenja isporuke, kupac ima pravo da odustane od kupovine, i u tom slučaju će sav novac biti vraćen ako je plaćeno unapred.

Cena isporuke
Naručenu robu Vam šaljemo kurirskom službom DExpress, troškove isporuke za kupovine do 5.000,00 dinara snosi primalac po zvaničnom cenovniku kurirske službe, a za kupovine preko 5.000,00 dinara cena dostave je GRATIS.

U slučaju zamene robe nastale greškom kupca, troškove vraćanja robe snosi KUPAC . U slučaju greške prodavca, troškove vraćanja pošiljke snosi PRODAVAC.

Možemo podeliti Vašu porudžbinu prilikom isporuke na nekoliko delova u zavisnosti od raspoloživosti i dostupnosti robe na zalihama (može se desiti da je u nekoj drugoj radnji ili magacinu u drugom gradu). To kupcu neće prouzrokovati nikakve dodatne troškove.

Procedura isporuke
Pošiljka stiže na adresu radnim danima (pon, uto, sre, čet i pet) u periodu od 08-17 sati. Potrebno je da u tom periodu na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, pozvaće vas na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i dogovoriti novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni drugi put ne pronađe na adresi, pošiljka se vraća u naše prostorije (PRODAVCU). Nakon pakovanja robe i predaje kurirskoj službi DExpress na mejl će Vam biti poslato obaveštenje o brojevima paketa i linku preko koga možete pratiti status pošiljke.

OBAVEŠTENJE:
KuhinjaShop ima ugovor sa kurirskom službom D Express za dostavu paketa kupljenih proizvoda na adresu kupca. Mi ne možemo uticati na njihov rad i dinamiku isporuke koju određuje svaki kurir zasebno u zavisnosti sa obimom dnevnih obaveza na svom rejonu.

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je vizuelno pregledati paket, da ne postoaje slučajno vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transpornta kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, imate prava da odbijete prijem pošiljke i odmah nas obavestite pozivom na telefon 064 11 99 755 ili putem emaila prodaja@kuhinjashop.rs  Ukoliko je pošiljka na izgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.